Subject: Fwd: Arupärimine infusioonravi suunamise õiguse kohta eriarstile (ortopeed-kirurg)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 12:22:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Medimic Clinic

malmö 21, Pärnu
www.medimic.ee <http://www.medimic.ee>
+372 50 43 123

---------- Forwarded message ---------
From: Medimic Clinic <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, 20. Jun 2025 at 12:21
Subject: Arupärimine infusioonravi suunamise õiguse kohta eriarstile 
(ortopeed-kirurg)
To: <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Austatud Terviseamet,

Meie ettevõttele on väljastatud kolm tegevusluba tervishoiuteenuste 
osutamiseks, mille vastutavaks eriarstiks on ortopeed/kirurg. Soovime 
käesolevaga selgitust järgmisel teemal:

Küsimus:

Kas infusioonravi (sh vitamiini- või taastusraviks mõeldud intravenoossed 
lahused) korral võib suunava arsti rolli täita ortopeed/kirurg, kes:

*
tegutseb kehtiva tegevusloaga erameditsiinilises asutuses;

*
on registreeritud tervishoiutöötaja;

*
töötab kliinilises rollis, vastutades nii raviotsuste kui protseduuride 
eest?

Taustainfo:

Oleme teadlikud, et üldjuhul on suunajaks perearst või vastava eriala 
eriarst, olenevalt infusiooni eesmärgist ja sisust.

Kuna aga meie tegevuslubade alusel on vastutav arst ortopeed/kirurg, soovime 
ametlikku kinnitust, kas ortopeed võib sellise infusioonravi suunamise eest 
seaduslikult vastutada.

Palume:

1.Kinnitust, 
kas ortopeed/kirurg võib meditsiinilise näidustuse olemasolul olla 
infusioonravi suunav eriarst;

2.Kui 
mitte, siis millise seaduse/paragrahvi alusel see pädevus on piiratud;

3.Vajadusel 
viidet kehtivale praktikale või Terviseameti juhendile.

Meie soov on tegutseda täielikult vastavalt kehtivatele õigusaktidele ning 
tagada patsientide turvalisus ja seaduslik ravipraktika. Ootame kirjalikku 
vastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega,

Mariliis Merimaa

Medimic OÜ

Medimic Clinic

malmö 21, Pärnu
www.medimic.ee <http://www.medimic.ee>
+372 50 43 123